. . .

Fincomm.


Fincomm

Inkomsten / Budgetbeheer 

Wat is Inkomsten / budgetbeheer?

Inkomsten /Budgetbeheer is vrijwillige hulp bij omgaan met geld.

Door omstandigheden, bij het ouder worden of wanneer mensen ziek worden/zijn is het vaak erg moeilijk om uw financiën goed en ordentelijk te beheren. Niet iedereen kan terugvallen op familie of vrienden, waardoor u het gevoel heeft dat u er alleen voor staat. Het kan daardoor behoorlijk mis gaan met het beheer van uw financiën wanneer u het overzicht kwijt raakt. Nota’s blijven liggen omdat u ze niet begrijpt of worden veel te laat betaald, waardoor u nog verder in de problemen raakt.

Met Inkomsten /Budgetbeheer brengt u orde en rust in uw financiële situatie. Wij openen voor u 2  bankrekekeningen. Uw inkomen komt binnen op een beheerrekening. Daarvan betalen wij uw vaste lasten: huur, verzekeringen, gas en elektra. Daarnaast stuurt u al uw overige rekeningen naar ons op en die betalen we van dezelfde rekening. We reserveren geld voor rekeningen die u onverwacht, eenmalig of enkele keren per jaar moet betalen. Elke week of elke maand krijgt u een bepaald bedrag om uw boodschappen van te doen, dit wordt overgemaakt op uw leefgeldrekening. 

Wat verwachten we van u?
Wij proberen u zoveel mogelijk uw zorgen uit handen te nemen. Doel van onze hulp is samen uw problemen oplossen en nieuwe problemen voorkomen. Zodat u weer zelfstandig verder kunt. We verwachten dat u eerlijk bent en ons alle informatie geeft die nodig is om uw financiële zaken goed te kunnen regelen. Daarover maken we afspraken. Deze afspraken leggen we vast in een overeenkomst. We vertellen u er graag meer over in een persoonlijk gesprek.


 


Contactgegevens

Fincomm.

Postbus 16
6626 ZG Alphen gld
Telefoonnummer: 085 - 40 122 88
E-mailadres: Info@fincomm.nl